Sociālais tīkls “Facebook” plāno veikt būtiskas izmaiņas ziņu plūsmas saturā, kas redzams lietotājiem. Izmaiņu mērķis ir padarīt ziņu plūsmu jēgpilnu, proti, lietotāji vairāk redzēs draugu un radu ierakstus, nevis mediju un uzņēmumu publikācijas, vēsta “The Independent”.


Šāda politika ierobežos arī viltus ziņu izplatītājus, kas pašlaik “Facebook” attīstījusies kā sērga.

Portāla vadītājs Marks Zukerbergs komentējis, ka “Facebook” radīts ar mērķi cilvēkiem palīdzēt uzturēt savstarpējo kontaktu. Taču lielā ziņu plūsma kavējusi lietotājus dalīties ar informāciju par sevi un savu personīgo dzīvi. 

Zukerbergs cer, ka izmaiņas padarīs lietotāju “Facebook” pavadīto laiku lietderīgāku. 

Būtībā jaunā ziņu plūsma būs balstīta uz pašu lietotāju veidoto saturu, mazāk plašsaziņas līdzekļu un uzņēmumu reklāmām. Tiks samazināts arī video klipu skaits, jo “Facebook” tos uzskata par pasīviem. 

jauns.lv